
Sot, shumë njerëz ëndërrojnë të punojnë në fushën e Digital Marketing , një profesion magjepsës që ofron mundësi të shumta si për ata me një diplomë, ashtu edhe për ata që zgjedhin të vazhdojnë studimet e tyre. Megjithëse tregu i punës në këtë sektor është mjaft i gjerë, është e rëndësishme të keni një drejtim të qartë dhe njohuri të strukturuara. Nuk mjafton të prezantoheni si ekspert pa pasur formimin e duhur. Atëherë, çfarë duhet të studioni për t’u specializuar në Digital Marketing?
Aftësi për të punuar në Digital Marketing
Ata që punojnë në marketing duhet të kenë disa aftësi të rëndësishme. Këto janë në veçanti aftësi të buta, të cilat ne mund t’i përcaktojmë si aftësi tërthore, të cilat bazohen në karakterin e punëtorit, në mënyrë që të demonstrojmë disa aftësi themelore, të tilla si zgjidhja e problemeve, krijimtaria, të folurit në publik.
Përtej asaj që mund të jetë trajnimi dhe studimet e bëra në sektor, ajo pjesë që ne mund ta përcaktojmë si inteligjencë emocionale ka shumë rëndësi, kjo është aftësia për të kuptuar të tjerët duke e vendosur veten në moshën e tyre.
Më pas, shqyrtojmë aftësi të tjera thelbësore, si puna në grup, aftësia për të organizuar detyrat dhe të gjitha kompetencat e rëndësishme në marrëdhëniet profesionale.
Njohuritë e nevojshme për t’u zotëruar
Çfarë njohurish, në vend të kësaj, nevojitet për të punuar në Digital Marketing? Këto janë disa aspekte themelore për t’u marrë edhe përmes informacionit specifik mbi këtë temë. Për të punuar në Digital Marketing duhet të keni aftësi që kanë të bëjnë me marketingun në internet dhe mediat sociale.
Ju duhet të dini disa CMS në thellësi, veçanërisht WordPress, për të menaxhuar mirë përmbajtjen. Ju gjithashtu duhet të keni njohuri për SEO, për t’u pozicionuar më mirë në Google. Përveç gjithë kësaj, natyrisht, duhet të keni njohuri për Google Analytics.
Pastaj është pjesa që lidhet me të dhënat, veçanërisht analizën e këtyre të fundit, për të kuptuar më mirë rezultatet e strategjive të marketingut dhe për këtë arsye për të orientuar hapat që duhen ndërmarrë për të ardhmen.
Le të mos harrojmë për Graphic Desing , edhe sepse në ditët e sotme komunikimi bazohet gjithnjë e më shumë në atë vizual. Pra, është e nevojshme të keni njohuri për programe si Photoshop , Illustrator dhe të tjerët për modifikime grafike.
Aftësitë grafike janë të rëndësishme për të krijuar një përvojë tërheqëse për përdoruesit. Ekzistojnë gjithashtu mjete në internet që duhet të dini për të prodhuar përmbajtje vizuale të rëndësishme dhe të dobishme. Sidoqoftë, ekziston një ndryshim i rëndësishëm që mund të jetë gjithashtu thelbësor për të dalluar veten nga konkurrentët tuaj.
Në të kaluarën, ata që merreshin me marketing merreshin vetëm jashtë linje. Sot, megjithatë, me gjërat digjitale janë më të komplikuara dhe inovacioni mbetet një element konstant për t’u marrë në konsideratë.
Ju duhet të jeni pjesërisht vizionar , të keni shumë guxim, të zotëroni një dozë të mirë krijimtarie. E gjithë kjo është e nevojshme për të vazhduar me konkurrencën, për të rishpikur veten dhe për të mos pasur frikë të ndërmerrni iniciativa që mund të jenë vendimtar sidomos kur drejtoni një biznes të bazuar në Digital Marketing.
Nga ana tjetër, fusha e Digital Marketing është sot një sektor në kërkesë të vazhdueshme, në zgjerim dhe rritje të vazhdueshme. Prandaj, nuk është e mundur t’i përgjigjemi në mënyrë konkrete kërkesave që bëhen gjithnjë e më shumë nga klientët, por mund të thuhet se duhet të jesh shumë i aftë në mashtrimin e një mijë aspekteve, në mënyrë që të arrish rezultate të rëndësishme . Gjithashtu duhet theksuar se mundësitë për rritje dhe avancim në karrierë në këtë sektor janë vërtet të shumta.

